SECRETARIAAT / OFFICEMANAGER

WIJ zoeken een: medewerker secretariaat/ officemanager

Even wat over onszelf, wie is WIJmetAARTS.

WIJ staan voor professioneel en toegankelijk.

Onze naam is veelzeggend. WIJmetAARTS werkt nauw samen met haar klanten. Op basis van wederzijds vertrouwen adviseert en werkt WIJmetAARTS over de aansturing van ondernemingen. WIJmetAARTS onderscheidt zich in Accountancy, Administratie & Advies. Indien nodig ook de achterliggende kennis van onze eigen fiscalist. Geheel volgens het “WIJmetAARTS gevoel”.

Kernwaarden die WIJmetAARTS omschrijven zijn gedrevenheid, kwaliteit, resultaatgericht, eerlijkheid, integriteit, klantgerichtheid, saamhorigheid en respect. WIJ zijn een platte organisatie met een doeners-mentaliteit en de klant staat altijd centraal.

Functieomschrijving

Voor onze vestiging in Dongen zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven medewerker secretariaat/ office manager. WIJmetAARTS bestaat nu uit zo’n 27 medewerkers. Wij werken verdeeld over 3 locaties, de meeste van je collega’s zijn op ons kantoor in Dongen werkzaam. Binnen deze functie neem jij op een enthousiasmerende en vriendelijke manier de eindverantwoording over de baliebezetting en alle bijbehorende werkzaamheden. Jouw taak is primair een echte representatieve binnendienstfunctie. Jouw automatiseringskennis is bovengemiddeld, en tevens verricht je licht administratief “digitaal” werk. Je bent een tevens een gastvrouw binnen het kantoor voor alle relaties en klanten.

Je taken bestaan onder andere uit:

  • Verantwoordelijk voor continue bezetting van de balie;
  • Gastvrouw voor klanten die op bezoek komen alsmede overige relaties;
  • Eindverantwoordelijk voor alles rondom telefooncentrale;
  • Verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken binnen het kantoor (incl. inkopen kantoorartikelen, voorraadbeheer e.d.);
  • Verrichten van administratieve taken, diverse contracten opstellen, scannen van documenten;
  • Verzending van postdocumenten alsmede diverse correspondentie van collega’s.
  • Ondersteuning van de fiscale afdeling d.m.v. administratieve werkzaamheden

Daarnaast voer je taken uit als officemanager, dit zijn leuke en uiteenlopende taken zoals:

  • Organiseren, plannen en regelen van onze klantbijeenkomsten, en kantoor activiteiten als Sint, ons eindejaarsuitje, de zomer BBQ, en teambijeenkomsten.
  • Onboarden en offboarden van klanten, wijzigingen doorvoeren in het CRM.
  • Je bent handig met computers en kunt collega’s op weg helpen met vragen en onderhoud het contact met onze ICT-support.
  • Inplannen en beheren van vergaderingen in de gezamenlijke agenda
  • Verzenden van de maandelijkse nieuwsbrief naar onze klanten


Dit verwachten wij van jou:

  • Inmiddels heb je ruime ervaring als baliemedewerkster – telefoniste/receptioniste;
  • Ervaring als officemanager is een pre.
  • Automatisering en dingen simpeler/eenvoudiger maken staan hoog in het vaandel.;
  • Je bent bovengemiddeld handig met Outlook, Word, Excel (AFAS kennis is gewenst);
  • Je bent enthousiast, gedreven en een echte motivator binnen het kantoor;
  • Je neemt graag verantwoordelijkheid en ziet het als een uitdaging om zoveel als mogelijk met je directe collega’s zelfstandig te werken
  • Je bent mensgericht en straalt natuurlijk enthousiasme uit;
  • Je hebt een stevig karakter en weet je gemakkelijk staande te houden in een dynamische omgeving;
  • Je bent beschikbaar voor 40uur.


Arbeidsvoorwaarden
Je salaris is onder andere afhankelijk van je werkervaring. Maar uiteindelijk zal jouw onderscheidend vermogen de basis van je succes zijn.


Meer weten over deze vacature?
Bij vragen kun je contact opnemen met Maurice Aarts.
E: Maurice@WIJmetAARTS.nl of T: 0162-314 081


Reageren:
Je kunt je motivatie en C.V. sturen naar Maurice@WIJmetAARTS.nl